Main Menu

Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Our school

Baner nowy WZ

 

Obszary badawcze: zarządzanie publiczne, optymalizacja funkcjonowania instytucji administracji publicznej, wykorzystanie współczesnych koncepcji i metod zarządzania, zarządzanie wizerunkiem organizacji.

Najważniejsze publikacje:
1. Autorstwo monografii naukowych
• Flieger M., Skorupka D. (red.), Scientific Problems in Project Management, General Tadeusz Kosciuszko Military Academy of Land Forces, Wrocław 2015. ISBN 978-83-65422-09-5
• Flieger M., Skorupka D. (red.), Project Management as a Spectrum of Scientific Problems in Engineering and Management, General Tadeusz Kosciuszko Military Academy of Land Forces, Wrocław 2015. ISBN 978-83-63900-63-2
• Flieger M., Skorupka D. (red.), Scientific Problems in Management, General Tadeusz Kosciuszko Military Academy of Land Forces, Wrocław 2013. ISBN 978-83-63900-93-9

2. Rozdziały w monografiach naukowych
• Flieger M., Network Governance and Process Orientation in Management of Public Administration Institutions, w: Nauka w praktyce biznesowej. Studia i Prace Instytutu Ekonomicznego nr 10, red. J. Soboń, M. Byczkowska, A. Kaczmarek, Wydawnictwo Naukowe Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim, Gorzów Wielkopolski 2016, s. 53-70. ISBN 978-83-65466-01-3
• Flieger M., Modern Governance Concepts of Local Administration Offices, w: Scientific Problems in Project Management, red. M. Flieger, D. Skorupka, General Tadeusz Kosciuszko Military Academy of Land Forces, Wrocław 2015, s. 109-120. ISBN 978-83-65422-09-5
• Flieger M., Conditions and possibilities of creating a communication system with the public by public administration institutions, w: Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers’ demands, red. A. Nalepka, A. Ujwary-Gil, Wyższa Szkoła Biznesu – National Louis University, Fundacja Upowszechniająca Wiedzę i Naukę „Cognitione”, Nowy Sącz 2015, s. 207-221. ISBN 978-83-65196-17-0, eISBN  978-83-65196-21-7   
• Flieger M., Procedure of Modeling the System of Company’s Image Management, w: Project Management as a Spectrum of Scientific Problems in Engineering and Management, red. M. Flieger, D. Skorupka, General Tadeusz Kosciuszko Military Academy of Land Forces, Wrocław 2015, s. 115-127. ISBN 978-83-63900-63-2
• Flieger M., Possibilities of using public relations instruments by a public organization on the example of the Office of Town and Commune of Głuchołazy, w: Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers’ demands, red. A. Nalepka, A. Ujwary-Gil, Wyższa Szkoła Biznesu – National Louis University, Nowy Sącz 2014, s. 227-243. ISBN 978-83-62550-98-2
• Flieger M., The influence of social media on a company’s image. The possibility of Internet monitoring, w: Business and non-profit organizations facing increased competition and growing customers’ demands, red. A. Nalepka, A. Ujwary-Gil, Wyższa Szkoła Biznesu – National Louis University, Nowy Sącz 2013, s. 35-49. ISBN 978-83-88421-82-2
• Flieger M., Image Crisis Situation – Stages and Measures to Limit Negative Consequences, w: Scientific Problems in Management, red. D. Skorupka, M. Flieger, General Tadeusz Kosciuszko Military Academy of Land Forces, Wrocław 2013, s. 283-294. ISBN 978-83-63900-93-9• Flieger M., Popławski M., Conditions and Methods of Creating Efficient Public Relations Communication System, w: Scientific Problems in Management, red. D. Skorupka, M. Flieger, General Tadeusz Kosciuszko Military Academy of Land Forces, Wrocław 2013, s. 309-321. ISBN 978-83-63900-93-9

3. Artykuły
• Flieger M., Optymalizacja funkcjonowania instytucji administracji publicznej poprzez kooperację w sieci, w: Sieci międzyorganizacyjne, procesy i projekty w erze paradoksów, Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wydawnictwo UE, nr 421, Wrocław 2016, s. 114-127. ISBN 978-83-7695-566-7, ISSN 1899-3192, e-ISSN 2392-0041
• Flieger M., Możliwości oraz skala wykorzystania ambient marketingu przez przedsiębiorstwa w Polsce, w: Zmiana warunkiem sukcesu. W poszukiwaniu źródeł trwałej konkurencyjności, red. G. Bełz, E. Głuszek, Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wydawnictwo UE, nr 400/2015, Wrocław 2015, s. 35-44. ISBN 978-83-7695-530-8, ISSN 1899-3192
• Flieger M., Planowanie i organizowanie systemu zarządzania wizerunkiem organizacji, „Marketing i Rynek”, nr 5/2014, s. 331-338. ISSN 1231-7853
• Flieger M., Doskonalenie funkcji marketingowej poprzez implementację zasad marketingu relacji, w: Zmiana warunkiem sukcesu. Doskonałość w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, red. G. Bełz, J. Kacała, Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wydawnictwo UE, Wrocław 2014, s. 85-93. ISBN 978-83-7695-454-7, ISSN 1899-3192
• Flieger M., Image crisis management, Zeszyty Naukowe Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki Journal of Science of the gen. Tadeusz Kosciuszko Military Academy of Land Forces, Nr 4 (170) 2013, Wrocław 2013, s. 101-113. ISSN 1731-8157
• Flieger M., Analiza wizerunkowej sytuacji kryzysowej na przykładzie marki Kitkat firmy Nestle, Zeszyty Naukowe Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki Journal of Science of the gen. Tadeusz Kosciuszko Military Academy of Land Forces, Nr 3 (169) 2013, Wrocław 2013, s. 164-178. ISSN 1731-8157

Konsultacje: semester zimowy: 12,20,26.01.2017 godzina 9.40-11.10
Pokój: Budynek dydaktyczny, nr 3.042
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon służbowy: -

Back to top