Main Menu

Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Our school

wnob 1

 

Obszary badawcze: dyplomacja, protokół dyplomatyczny, polityka zagraniczna, komunikacja społeczna, komunikacja polityczna, public relations, media, rzecznictwo prasowe, negocjacje.

 

Najważniejsze publikacje:

  • A.Kazanecka, T. Smal, P. Pietrakowski, Competences and qualifications to be achieved in an international semester abroad. iMAFBook 2015, Wyd. Nicolae Balcescu Land Forces Academy, Sibiu 2015.
  • Kazanecka, A. Szymanowicz, Echa zamachu na redakcję „Charlie Hebdo" w polskich mediach elektronicznych – przyjęte do druku.
  • A.Kazanecka, Political marketing in Polish presidential elections, Central European Journal of Communication – przyjęte do druku.
  • A.Kazanecka, Wpływ dyplomacji publicznej na politykę zagraniczną w kontekście bezpieczeństwa [w:] T. Grabińska, H. Spustek (red.), Bezpieczeństwo personalne a bezpieczeństwo strukturalne II. Terroryzm i inne zagrożenia, Wyd. WSOWL, Wrocław 2014.
  • Kazanecka, W. Kazanecki, Wybrane aspekty bezpieczeństwa, Wyd. WSOWL, Wrocław 2014.
  • Kazanecka, W. Kazanecki, M. Struś, Uwagi do projektu Strategii rozwoju społeczeństwa informacyjnego na Dolnym Śląsku do roku 2020, opinia zlecona przez Dolnośląski Ośrodek Studiów Strategicznych w ramach konsultacji społecznych ogłoszonych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, lipiec 2012.
  • Kazanecka, W. Kazanecki, Propozycje zmian w dolnośląskim systemie kształcenia młodzieży – wnioski z analizy systemów europejskich, analiza na zlecenie Dolnośląskiego Ośrodka Studiów Strategicznych, grudzień 2012.
  • Kazanecka, W. Kazanecki, E. Konopska-Struś, M. Struś, opracowanie projektu pn. Tworzenie klastrów przez małe i średnie przedsiębiorstwa w celu aktywizacji społeczno-gospodarczej obszarów problemowych w Wałbrzychu, w ramach koncepcji „DOSS dla Wałbrzycha", na zlecenie Dolnośląskiego Ośrodka Studiów Strategicznych, lipiec 2012.
  • Kazanecka, W. Kazanecki, Komunikacja w sytuacjach kryzysowych, Wydawnictwo NDiO, Wrocław 2011.
  • Aneta Kazanecka, Wpływ marketingu politycznego na kampanię prezydencką we Francji w 2007 roku, [w:] Racja stanu. Studia i materiały nr 1 (4) 2009, Wrocław, Oficyna Wydawnicza Arboretum.
  • Aneta Kazanecka, Media w Europie, [w:] „Wrocławski Przegląd Międzynarodowy" nr 1/2 2009, Wrocław, Oficyna Wydawnicza Arboretum.
  • Aneta Kazanecka, Wpływ mediów na wydarzenia we Francji podczas zamieszek w październiku i listopadzie 2005 roku, [w:] Magdalena Ratajczak, Multikulturalizm w sferze mediów, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2007.
  • Aneta Kazanecka, Kreowanie wizerunku polityka podczas kampanii prezydenckiej na przykładzie Jean-Marie Le Pena, [w:] Beata Ociepka (red.), Kształtowanie wizerunku, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2005.

 

Konsultacje: wtorki nieparzyste 10:00-11:30

Pokój: 4.021

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Back to top